Agenda 2015


Потік “GameDev Business”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Андрій Табачин. “Що може дати видавець готовій грі. На прикладі гри “Hero Pop”
10:30 – 11:00 Павло Півтораніс “Modding + Game design – розробка продукту для готової аудиторії”
11:00 – 11:30 Таня Євдокименко “Як рости разом зі стартапом та не померти”
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Олена Лобова “Make Games, Not War”
12:30 – 13:00 Роман Тринев “Зацікавлення та залучення аудиторії, відстеження ефективності”
13:00 – 13:30 Тарас Тарасов “Створення власної студії для чайників”
13:30 – 14:00 Круглий стіл “Поточні проблеми в GameDev індустрії, та їх вирішення”
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Yodo Game Award
15:30 – 16:00
16:00 – 16:30
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Микола Урсатій “Dragon’s Games – ігри чи “порнофільми”?”
17:30 – 18:00 Андрій Тихончук “Вся правда про ігрову індустрію: то про що ніхто не говорить.”
18:00 – 18:30
18:30 – 19:00 Софія Дунаєвська “Кіберспорт”, як новий інструмент маркетингових комунікацій”
19:00 Закриття форуму
Потік “GameDev Tech”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Богдан Горпинчук “WebGL та шлях ігрового двигуна nwEngine.”
10:30 – 11:00 Максим Гринів “Правильна розробка мультиплеєру”
11:00 – 11:30
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Богдан Репех “Free 2 Play: Епоха циклів”
12:30 – 13:00
13:00 – 13:30 Олег Урсатій “Геймдизайнер в Україні. Міф чи реальність?”
13:30 – 14:00 Тарас Леськів “Game Programming Patterns and Unity”
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Данило Сиротинський “Секрети розробки 3D стратегій”
15:30 – 16:00 Леонід Кузьмін “Сам собі паблішер. Від сайту ігрової студії до універсального back-end провайдера і сервісу публікації ігор.”
16:00 – 16:30 Мар’ян Цар “Agile for Game Development: Let’s play Scrum”
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Микола Трусов “Lightmapping and new standard shader in Unity 5.0″
17:30 – 18:00 Володимир Дзіцюк “Хитрощі розробки мобільної гри для інді команд”
18:00 – 18:30 Володимир Семенякін “Demiurg. Приручення заліза”
18:30 – 19:00
19:00 Закриття форуму
Потік “GameDev Art”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Станіслав Лунін “Killer Tomatoes: розбір процесів і технік під час створювання 2D концепт арту”
10:30 – 11:00
11:00 – 11:30 Ірина Чабан “Звук на аутсорс: як побудувати ефективну взаємодію з аудіо-спеціалістом.”
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Юлія Піштар “Текстурування next-gen персонажів”
12:30 – 13:00
13:00 – 13:30 Vasily Shamray “Crafting Game UI”
13:30 – 14:00
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Святослав Холод “Створення концепт арту фентезійного персонажа.”
15:30 – 16:00 Василь Мацук “Середовище (архітектура) в мобільній грі. Як зробити 3d оточення без болі в голові”.
16:00 – 16:30 Ігор Антонов “Короткий курс теорії ймовірності для ігрових дизайнерів.”
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Тарас Терлецький “Процес створення звукових ефектів для комп’ютерних ігор. Особливості. Технічні засоби.”
17:30 – 18:00 Олександр Граждан “Ріггінг персонажа під Unity”
18:00 – 18:30
18:30 – 19:00 Ярослав Барна “Персонажна анімація для комп’ютерних ігор”
19:00 Закриття форуму
Потік “GameDev Indie”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Алла Довгалюк “Жіночі ігри по-дорослому: hidden object puzzle adventure”
10:30 – 11:00 Олександр Залевський “Флеш вам в допомогу або Мода на Модне”
11:00 – 11:30 Михайло Харківський “Як почати вести два, десять і більше проектів паралельно, ефективно і технологічно правильно.”
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Андрій Рогаля “Проблеми розробки інді гри власними силами”
12:30 – 13:00 Максим Мельник “Поради від інді для інді: як ми випустили першу платну іграшку і звідки у нас стільки чорної ікри”
13:00 – 13:30 Юрій Дячишин “Досвід інді-студії – випускаємо гру з видавцем: сподівання, проблеми, результати”
13:30 – 14:00
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Олександр Дзюба “Знати користувача: припиніть припускати, почніть запитувати. Плейтести допоможуть.”
15:30 – 16:00 Дмитро Тарабанов “Коротко про сюжетну архітекруру в іграх”
16:00 – 16:30
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Дмитро Кустов “Успішні стратегії просування мобільних ігор”
17:30 – 18:00
18:00 – 18:30 Микита Полатайко “Критичні і не дуже «баги» оформлення копірайту на власні ігри. Як з ними пройти Due Diligence інвестора?”
18:30 – 19:00
19:00 Закриття форуму
Потік “Воркшопи”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 11:30
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 14:00 Жуков Сергій, Барре Гулєт – Драйвова міні гра, на Ваших очах, за 2 години!
14:00-15:00 Обід
15:00 – 16:30 Василь Шамрай – “Crafting Game UI”
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 19:00 Ніка Парамонова – воркшоп – “Що таке Kanban, і з чим його їдять. 🙂 Вчимо основні принципи, граючи.”
19:00 Закриття форуму