Анатолій Ландишев

CTO at Patriotic Games

Кар’єру розпочав у 2008 році, стартуючи з мобільних додатків та створення ігор. З 2010 року – співзасновник та СТО у of Patriotic Games studio, створюючи мультиплатформні ігри та додатки для Unity для мобільних телефонів, VR, standalone, consoles.

Тема доповіді: AAA architecture in Unity3D

Тези доповіді:

Unity – мабуть, найкращий ігровий двигун, поєднуючи в собі різноманітні компоненти та підходи, який дозволяє швидко створювати прототипи та просувати їх. Сьогодні двигуни ААА використовують новий шлях ECS (entity-component-system), про основні функції та особливості якого я розповім.

Anatolii Landyshev

CTO at Patriotic Games

Started career in 2008 in mobile apps and game development. Since 2010 has been a co-founder and CTO of Patriotic Games studio, creating multiplatform games and applications in Unity for mobile, standalone, consoles and VR.

​Topic: AAA architecture in Unity3D

​​Review:
Unity is probably the best publicly available game engine nowadays, featuring the component-based approach, allowing fast prototyping and quite easy development process. However AAA game engines are already using an even newer approach called ECS (entity-component-system). I’m going to describe the benefits and drawbacks of ECS and tell you how you can use same architecture in your Unity project.​