АНДРІЙ ТИХОНЧУК, GestaltGames – CEO

Досвід роботи:

В ігровій індустрії понад 18 років. Починав ще школярем з модів для Quake і HalfLife. C 2000 почав професійну кар’єру в ActionForms, також працював в 4A Games. Зараз вже протягом 7 років засновник і директор GestaltGames. Брав участь у розробці 15 проектів, як hardcore так і casual та mobile.

Тема доповіді:

Вся правда про ігрову індустрію: то про що ніхто не говорить.

Тези доповіді:

Доповідь базується на власному досвіді, ніякої теорії тільки практика з прикладами.

Пройдемося по всіх аспектах ігрової індустрії. Починаючи від формування команди розробників, процесу розробки і закінчуючи пошуком видавця і ринків збуту фінального продукту (гри).

  • Як Почати робити ігри.
  • Як Доробити розпочату гру.
  • Як Розмовляти з видавцями.
  • Секція Запитань і відповідей.

Буде цікаво як для новачків так і для середнього рівня розробників.