Артем Миронівський

CEO & Founder at Red Beat

В індустрії розробки ігор з 2001 року. Брав участь у більш ніж 15 проектах. Керує незалежними студіями понад 11 років. Зараз працює над розвитком незалежної українскької студії Red Beat, що займається розробкою власних продуктів, зокрема космічної стратегії Spase Rogue, та послугами аутсорсингу для великих гравців галузі. Впроваджує горизонтальну модель корпоративних відносин у власній компаниї та пропагую її єфективність.

Тема доповіді: Його величність – Продукт!

Тези доповіді:
​В цій доповіді я торкнуся аспектів, що стосуються розробки і оперування грою. Від параметрів вибору проекту до моделей оперування. Ключовою платформою, що буде розглядатися буде Steam. Ми також обговоримо моделі взаємодії всередині команди, поговоримо про процеси і конфлікти. Насамкінець, зазирнемо в область гіпотез та припущень – маркетинг, продажі та керування зльотами і падіннями.​

Artem Mironovskiy

CEO & Founder at Red Beat

He has worked in the game industry since 2001 and was participated in more then 15 projects. He has been a manager of diverse studios during 11 years as well. Nowadays Artem is working to develop Red Beat, which is an independent Ukrainian studio that provides its own products such as space strategy (Space Rogue) development or outsourcing services.
Artem Mironovskiy implements a horizontal model of corporate relations in his company and promotes its effectiveness.
Implement a horizontal model of corporate relations in their own company and promoting its effectiveness.

Topic: Its majesty – a Product!

Review:
I will tell you the details concerned the game development and operations, how to choose project selection options and operating models. We will also examine the platform Stream and discuss the cooperating models and conflict situations inside a team. Finally, we take a look at the assumptions and hypotheses region – marketing, sales and management of ups and downs.

Share This