Артем Миронівський

CEO & Founder at Red Beat

В індустрії розробки ігор з 2001 року. Брав участь у більш ніж 15 проектах. Керує незалежними студіями понад 11 років. Зараз працює над розвитком незалежної українскької студії Red Beat, що займається розробкою власних продуктів, зокрема космічної стратегії Spase Rogue, та послугами аутсорсингу для великих гравців галузі. Впроваджує горизонтальну модель корпоративних відносин у власній компаниї та пропагую її єфективність.

Тема доповіді: Його величність – Продукт!

Тези доповіді:
​В цій доповіді я торкнуся аспектів, що стосуються розробки і оперування грою. Від параметрів вибору проекту до моделей оперування. Ключовою платформою, що буде розглядатися буде Steam. Ми також обговоримо моделі взаємодії всередині команди, поговоримо про процеси і конфлікти. Насамкінець, зазирнемо в область гіпотез та припущень – маркетинг, продажі та керування зльотами і падіннями.​