Данило Сиротинський

Dragondev at Dragon’s Games

Співзасновник ігрової студії Dragon’s Games, gamedeveloper. Ігри для нього – це мистецтво.
З глибокого дитинства мріяв розробляти комп’ютерні ігри, починав з редактора Warcraft3. В університеті програмував картини художникам (медіа мистецтво) а також андроїд девелопером на фрілансі та в ентерпрайзі. Паралельно почав писати свої перші ігри. Пізніше покинув кар’єру в аутсорсингу щоб повністю присвятити себе розробці ігор.

Кодерські інтереси: мережеві технології, штучний інтелект, архітектура коду.
В іграх цінує геймплей та їх філософію. Улюблені жанри – стратегії та РПГ.

Тема доповіді: Процедурна генерація в комп’ютерних іграх

Тези доповіді:

  1. Історія процедурної генерації;
  2. Динамічне створення ігрових сцен;
  3. Збагачуємо візуальку за допомогою генерації;
  4. Як я можу застосувати генерацію в своїх іграх?