Данило Сиротинський

Dragondev at Dragon’s Games

Співзасновник ігрової студії Dragon’s Games, gamedeveloper. Ігри для нього – це мистецтво.
З глибокого дитинства мріяв розробляти комп’ютерні ігри, починав з редактора Warcraft3. В університеті програмував картини художникам (медіа мистецтво) а також андроїд девелопером на фрілансі та в ентерпрайзі. Паралельно почав писати свої перші ігри. Пізніше покинув кар’єру в аутсорсингу щоб повністю присвятити себе розробці ігор.

Кодерські інтереси: мережеві технології, штучний інтелект, архітектура коду.
В іграх цінує геймплей та їх філософію. Улюблені жанри – стратегії та РПГ.

Тема доповіді: Процедурна генерація в комп’ютерних іграх

Тези доповіді:

  1. Історія процедурної генерації;
  2. Динамічне створення ігрових сцен;
  3. Збагачуємо візуальку за допомогою генерації;
  4. Як я можу застосувати генерацію в своїх іграх?
Danylo Syrotynsjkyj

Dragondev at Dragon’s Games

He is a founder of a game studio Dragon’s Games and a gamedeveloper. He dreamed about game development from the early childhood and began from editing the Warcraft3. He used to program pictures for artists (Media Art) and android-developers on freelance. Also he began to create his first games.

He really appreciates gameplay and its philosophy. His favourite genres are RPR and strategies.

Topic: Artificial intelligence, networking technologies, scripts.

Review:

  1. Procedural generation history.
  2. Dynamic creation in game scenes.
  3. How to enrich visualization via generation.
  4. Using generation in games.
Share This