ДМИТРО ТАРАБАНОВ, Studio Creative Director, Gameloft Kharkiv

Досвід роботи:

15 років досвіду в індустрії розваг, половина з яких – в ігровому дизайні, половина – в художній літературі. Доклав руку до розробки близько 20 ігор Gameloft, зокрема до створення сюжетної складовою успішних мобільних шутерів Tom Clancy’s Rainbow Six: Shadow Vanguard, Six-Guns, Gangstar: Vegas. Прихильник перевірених західних методологій в області game design і narrative design.

Тема доповіді:

Коротко про сюжетну архітектуру в іграх

Тези доповіді:

Роберт МакКі, автор майстер-класу #1 в світі для сценаристів і письменників, вчив:  “Пока вы пишите по наитию и «талантливо», вы почти никогда не раскроете весь потенциал своей истории, а вернее – будете глубоко вторичны”.

Найкращий спосіб взяти максимум зі своєї історії – ставитися до неї, як до математичної моделі. Дана лекція навчить вас базовим підходам до проектування сюжетної архітектури, з оглядкою на специфіку відеігр.

Рівень доповіді: Середній