Дмитро Костюкевич

Unreal Engine Programmer C++ at MEGALODON GAMES

З червня ​20​16 року веде розробку VR гри Cradle of Links і готовий поділитися з вами своїми напрацюваннями в геймплеї VR гри.

​Тема доповіді: ​Підводні камені при розробці VR гри.

​Тези доповіді:
Моя доповідь у першу чергу буде цікав​а ​гейм​ д​изайнерам і ​г​еймплей​ програміст​ам​. У ​доповіді​ я розповім вам з якими геймплейн​ими​ проблемами стикаються розробники, при створенні VR гри. Крім того, ми коротко розберемо які особливості і обмеження накладають на геймплей різні VR окуляри: HTC Vive, Oculus Rift і PSVR. А також дізнаємося як з цими обмеженнями боротися.

Dmytro Kost’ukevich

Unreal Engine Programmer C++ at MEGALODON GAMES

He has workedas a developer of a VR game Cradle of Links and is ready to share his experience with a VR GamePlay.

Topic: Pitfalls in a VR Game Developing

​Review:
This meeting will be interesting for Game Designers and GamePlay Programmers. I will tell you about the GamePlay problems developers face to while creating a VR game. Beside we will discuss the main features and restrictions concerned diverse VR glasses, such as HTC Vive, Oculus Rift and PSVR, and will learn the ways to struggle with it.

Share This