Дмитро Костюкевич

Unreal Engine Programmer C++ at MEGALODON GAMES

З червня ​20​16 року веде розробку VR гри Cradle of Links і готовий поділитися з вами своїми напрацюваннями в геймплеї VR гри.

​Тема доповіді: ​Підводні камені при розробці VR гри.

​Тези доповіді:
Моя доповідь у першу чергу буде цікав​а ​гейм​ д​изайнерам і ​г​еймплей​ програміст​ам​. У ​доповіді​ я розповім вам з якими геймплейн​ими​ проблемами стикаються розробники, при створенні VR гри. Крім того, ми коротко розберемо які особливості і обмеження накладають на геймплей різні VR окуляри: HTC Vive, Oculus Rift і PSVR. А також дізнаємося як з цими обмеженнями боротися.

Dmytro Kost’ukevich

Unreal Engine Programmer C++ at MEGALODON GAMES

He has workedas a developer of a VR game Cradle of Links and is ready to share his experience with a VR GamePlay.

Topic: Pitfalls in a VR Game Developing

​Review:
This meeting will be interesting for Game Designers and GamePlay Programmers. I will tell you about the GamePlay problems developers face to while creating a VR game. Beside we will discuss the main features and restrictions concerned diverse VR glasses, such as HTC Vive, Oculus Rift and PSVR, and will learn the ways to struggle with it.