25 січня 2014 року у Львові відбувся GameDev Conference 2014 – конференція для власнків ігрових студій, інді-розробників, паблішерів, програмістів та усім іншим залученим в індустрію. Конференція зібрала близько 160 учасників. Конференція пройшла в Українському Католицькому Університеті, що на Хуторівці 35а. GameDev Conference проходив в два потоки: GameDev Business та GameDev Tech.

Доповідачами конференції були відомі спеціалісти з Західної Європи та всієї України: Vlad Micu (Head of Studio at Critical Force Entertainment), Євген Леонов (компанія Renatus), Роман Мартинюк (компанія App Mania), Михайло Шатуновський (директор з ділового розвитку компанії Gingee), Олексій Щербаков (директор з розвитку бізнесу 6Waves) та Олександр Залевський (засновник Smokoko)

Фото з конференції Презентації Замовити відео

Відгуки про конференцію:

Програма конференції GameDev Conference 2014

Потік “GameDev Business”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Публічне інтерв’ю Євген Мороз “Ігри BattleGates”
10:30 – 11:00 Валентина Сипович “Сім смертних граблів розробника”
11:00 – 11:30 Євген Леонов “Просування іграшок. До та після релізу.”
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 13:00 Vlad Micu “20 Things Succesful Game Developers Do Beyond Making Games”
13:00 – 13:30 Олексій Щербаков “Всі плюси і мінуси роботи з видавцем”
13:30 – 14:00 Круглий стіл “Просування іграшок. Tips & Tricks”.Учасники Олексій Щербаков, Vlad Micu, Євген Леонов.
14:00-15:00 Обід
15:00 – 16:30 Урсатій Микола, Данило Сиротинський “Tyran” – RTS game”Yodo Game Award

16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 17:30 Олександр Дзюба “Плейтест. Методика створення успішних ігор та додатків”
17:30 – 18:00 Роман Мартинюк “Про етапи створення серії ігор Demolition Master – найуспішнішого проекту компанії на сьогоднішній день”
18:00 – 19:00 Круглий стіл “Коктейль компонентів успішної іграшки”.Учасники Роман Мартинюк, Олексій Залевський, Vlad Micu.
19:00 Закриття форуму
Потік “GameDev Tech”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Урсатій Микола, Данило Сиротинський “Підводне каміння великого інді проекту”
10:30 – 11:30 Олександр Залевський “Як перебувати в захопленні і не бути голодним в GameDev?”
11:30 – 12:00 Перерва на каву
12:00 – 12:30 Руслан Шевченко “Навіщо системам лояльності інтеллект і як це впливає на монетизацію”
12:30 – 13:00 Михайло Шатуновський “Gingee – нове покоління кросплатформної розробки”
13:00 – 14:00 Наталя Кондакова та Євген Боярин “Легкий старт і необмежені можливості створення ігор. AppSalute Game Creator + Marmalade SDK”
14:00-15:00 Обід
15:00 – 15:30 Andriy Lutsuk “Be ready for global markets. Localization – where do I start?”
15:30 – 16:00 Дмитро Миндра “Unity Test Tools”
16:00 – 16:30 Тарас Леськів “Know Your Tool – Tips and Tricks for Unity3D Developers”
16:30 – 17:00 Перерва на каву
17:00 – 18:00 Майстер-клас Володимира Якубовича “Construct 2, як платформа для створення іграшки”
18:00 – 19:00 Майстер-клас Артема Веселовського по платформі MonoGame
19:00 Закриття форуму