ІГОР АНТОНОВ, Game Economy Designer, Gameloft

Досвід роботи:

Game Economy Designer в Gameloft Kharkiv, розраховував економіку для успішних ігор:Gangstar Vegas, Six Guns, Blitz Brigade.. До цього працював у великих компаніях на позиціях фінансового аналітика, менеджера проектів.

Тема доповіді:

Короткий курс теорії ймовірності для ігрових дизайнерів.

Тези доповіді:

Шанс – це одна з фундаментальних ігрових механік, як при розробці класичного геймплея, так і при проектуванні монетізаціонної складової. Правильний підрахунок шансу вимагає знання теорії ймовірності.

Дана доповідь спробує розповісти просто про складне – як розрахувати ймовірність (шанс) у вашій грі, не проходячи курс тервера в університеті…

Рівень доповіді: Середній