Грегорц Мазур

Co-Boss / Technical Director at Vile Monarch

Програміст. Випускник Варшавського університету. Сьогодні Грегорц являється Co-Boss і Technical Director у Vile Monarch. Протягом 11 років працював провідним програмістом у студіях для This War of Mine and Sleepwalker`s Journey. Головна спеціалізація – геймплей та програмування штучного інтелекту. Аматор у музиці, викладач у Варшавській школі кіно та Академії ігор на пост-продукції.

Юлія Піштар

Lead 3D Artist in N-iX

Юлія працювала над різноманітними проектами різних стилів – олдскул, некстген і PBR. Має вже багато випущених проектів. 6 років працювала як фрілансер, зараз – в команді геймдев на N-iX. З проектів, в яких брала усасть і котрі найбільш запам’ятались – Royal Quest, Smeshariki Space Adventures, Ravensword Shadowlands, Spiderman Unlimited, Six Guns, World at Arms

Артем Миронівський

CEO & Founder at Red Beat

В індустрії розробки ігор з 2001 року. Брав участь у більш ніж 15 проектах. Керує незалежними студіями понад 11 років. Зараз працює над розвитком незалежної українскької студії Red Beat, що займається розробкою власних продуктів, зокрема космічної стратегії Spase Rogue, та послугами аутсорсингу для великих гравців галузі. Впроваджує горизонтальну модель корпоративних відносин у власній компаниї та пропагую її єфективність.

Артем Самойленко

Композитор, Uni-Bit Studio Inc.

Композитор, саунд-продюсер з досвідом роботи у галузі прикладної музики понад 3 роки. Працював над аудіо-оформленням 10 компьютерних та мобільних ігор, написав музику до 7 художніх та документальних фільмів. Наразі також працює над музикою до театральних вистав.

Михайло Харківський

CEO and Founder at Crystal Clear Soft

Михайло Харківський працює в ігровій індустрії вже другий десяток років. У 2002 році заснував компанію Crystal Clear Soft, яка займається аутсорсинговою і продуктовою діяльністю. З маленької команди однодумців вона виросла у велику компанію з багатьма напрямками та портфоліо з більш ніж п’ятдесятьма проектами різних типів і жанрів, у тому числі ММО і VR проекти.

У минулому Михайло професійно займався Кіберспортом і брав участь у найвідоміших світових турнірах. Має великий досвід в геймдизайні та продюсуванні проекті.

 

Share This