МАКСИМ МЕЛЬНИК, Revolution Fist, Co-founder, Gamedesigner.

Досвід роботи:

2 роки працюю як 3D Artist та Gamedesigner у студії Revolution Fist, одним з засновників якої я є. За час моєї роботи наша гра, що була зроблена двома особами, не поступилася позиціями у рейтингу таким масивним проектам, як Real Racing 2, Asphalt 6, Need for Speed: Hot Pursit (Android).

Тема доповіді:

Поради від інді для інді: як ми випустили першу платну іграшку і звідки у нас стільки чорної ікри

Тези доповіді:

  • Робота у малій команді: плюси і мінуси.
  • Позіоцінування відчизняного інді проекту на ринку, та робота з країнами колишнього СРСР.
  • Піратські копії – рекламують гру чи вбивають прибуток?
  • Визначальна роль роботи з ком’юніті.

Рівень доповіді: для початківців