Matthew Steinke

Lead Technical Designer at CD PROJEKT RED

Метью Стайнке являється головним технічним дизайнером комп’ютерної гри The Witcher 3: Wild Hunt, яка розроблена польською компанією CD Projekt RED. Метью працює в ігровій індустрії понад 16 років, та спершу супроводжував Ubisoft у Торонто, де створював дизайн для Tom Clancy’s: Splinter Cell series, а пізніше, у Midway Games, розробляв назви для Mortal Kombat, Stranglehold and PsiOps:The Mindgate Conspiracy.

Метью брав активну участь у Iowa State University’s Virtual Reality Applications Center (VRAC), де працював над CAVE, що являється прототипом віртуального середовища.

Його хобі: дослідження віртуальної реальності, штучного інтелекту, розвитку мобільного зв’язку, музики та інтерактивного дизайну, а також комп’ютерних ігор, коміксів та фільмів.

Розвиток в ігровій індустрії дозволив Метью втілити в життя його головну мрію – створення новітніх технологій для художньо-наукової фантастики.

Тема доповіді: Witchcraft: The Alchemy of a Crafting-Based Economy

Тези доповіді:
Сюжет The Witcher створені за мотивами серії романів «Відьмак» письменника Анджея Сапковського, повністю поглинуть вас магічними подорожами Geralt-а, відьмака з Рівії. The Witcher 3: Wild Hunt ґрунтується не на звичній традиційній історії, а на crafting-based economy. Основним завданням дизайну було збалансування живого світового досвіду за допомогою існуючих систем для створення чогось абсолютно нового.

Доповідь буде корисною та пізнавальною для програмістів та дизайнерів, які цікавляться RPG-дизайном та механізмами, що використовуються у структурі The Witcher 3: Wild Hunt.