Mike Hines​

Developer Evangelist at Amazon.com

Майк Хайнс працює як Developer Evangelist на Amazon у Сіетлі, штат Вашингтон, куди потрапив після чотирьох стартапів та 13-ти років у Microsoft. На Amazon Майк розробив проект для Kindle Eink, запустив мобільні додатки, тестував ігри для таких конференцій як Casual Connect, White Nights і Pocket Gamer Connects. На даний момент являється блогером для Amazon Appstore. Майк приймав участь у національних та міжнародних конференціях, включно з Casual Connect, GDC, SXSW, CES, White Nights, Pocket Gamer Connects та AnDevCon. Сьогодні є ментром кількох розробників, зокрема GameFounders у Куала-Лумпурі та працює над покращенням мобільних додатків для Amazon.

Тема доповіді: What the Top 50 Apps Do With In App Purchasing That The Rest of Us Don’t

Тези доповіді:
Amazon збирає дані щодо використання IAP в іграх та встановлення найкращих мобільних додатків для успішного їх застосування в IAP. Встановлено, ЯК відрізняються одне від одного 50 різних додатків (Термін зберігання даних, дані про обсяг даних, кількість проданих одиниць та їх ціни) та ЩО вони роблять для досягнення високих результатів.
Виявляється, що є кілька речей, які більшість ігор не використовує. Ми поділимося цими даними з вами на зустрічі, а також іншими практиками, про які ми дізналися від ТОП-50 IAP-ігор, які займають найвищі позиції на Amazon App Store. Ми ознайомимося з ідеями закупівлі UI, а саме, як управляти ціновою політикою та презентувати IAP, адаптовуючи їх до потреб клієнтів. Розглянемо приклади від Ninja Kiwi та використання їх для покращення продажів IAP.