В неділю, 18 травня о 13:00 відбудеться майстер-клас по створенню ігор в Box2D.

Навчання проводитиме досвідчений javascript-розробник, старший технічний архітектор в Universal Mind Юлія Пучніна. Bсі учасники отримають навики створення 2D-ігор та веб-додатків.
Під час майстер-класу будуть розглянуті основні терміни та поняття (ігровий час, ігровий цикл, камера, карта, сутності тощо). Учасниками буде створено фізичну та графічну моделі, встановлено взаємозв’язок між ними та застосовано різні прийоми для “пожвавлення” гри.

Майстер-класпрактичний. Потрібні ноутбуки з будь-яким медіа-сервером встановленим на них (докладні інструкції, як це зробити – http://phaser.io/getting-started-js2.php). Писати будемо платформер.

Час проведення: 13:00 – 18:00
Місце проведення: Львів, конференц-зал “Технопарк ЛЗТА”, Федьковича 60а.( карта)
Вартість:

  • до 18.05 – 150 грн.
  • в день події – 300 грн.
  • Зареєструватися


    Технології:
    Графіка: pixi.js
    Фізика : box2dweb.js
    Організація структури програми: require.js
    Робота зі звуком: howler.js

    Юлія Пучніна – Javascript-розробник з великим досвідом у високонавантажених додатках. Ентузіаст просування ігор на HTML5, спікер на українських та міжнародних конференціях, старший технічний архітектор в Universal Mind.

    Мета:

  • Навчитися писати ігри з використанням будь-яких клієнтських технологій.
  • Розібратися в зв’язках між компонентами і в ігровій логіці.
  • Майстер-клас не передбачає вивчення методів якогось конкретного фреймворка, бібліотеки можуть бути взяті будь-які.
  • Вибір технологій обумовлений їх популярністю серед інді-розробників. Крім того, pixi.js використовується для відтворення графіки в популярному Phaser, а box2d – в Cocos.
  • Загалом, знання про require.js і howler.js можуть бути корисні в розробці будь-яких веб-додатків.
  • Програма майстер-класу:

    1. Огляд основних термінів і понять ( ігровий час, ігровий цикл, камера, карта, сутності і т.д)
    2. Пишемо фізичну модель:

  • Огляд box2d
  • Види твердих тіл і взаємодії між ними
  • Основні параметри, що впливають на поведінку тіл
  • Collision detection і як його обробляти
  • 3. Робота з графікою:

  • Sprites
  • Tiling Sprites
  • Movie Clips
  • Текст
  • Групи об’єктів і робота з ними
  • 4. З’єднання фізичної та графічної моделі

    5. Додаємо “плюшки”:

  • прийоми для “пожвавлення ” гри
  • “паралакс”
  • робота зі звуком
  • “ачівки”
  • “пасхалки”
  • “боси”




  • 27 квітня у Львові проходитиме майстер-клас по створенню ігор в Box2D. Навчання проводитиме досвідчений javascript-розробник, старший технічний архітектор в Universal Mind Юлія Пучніна. Bсі учасники отримають навики створення 2D-ігор та веб-додатків.

    Час проведення: 13:00 – 18:00
    Місце проведення: Львів, конференц-зал “Технопарк ЛЗТА”, Федьковича 60а.(карта)
    Вартість:

  • до 26.04 – 150 грн.
  • в день події – 300 грн.
  • Зареєструватися

    Майстер-класпрактичний. Потрібні ноутбуки з будь-яким медіа-сервером встановленим на них (докладні інструкції, як це зробити – http://phaser.io/getting-started-js2.php). Писати будемо платформер.



    Технології:
    Графіка: pixi.js
    Фізика : box2dweb.js
    Організація структури програми: require.js
    Робота зі звуком: howler.js

    Мета:

  • Навчитися писати ігри з використанням будь-яких клієнтських технологій.
  • Розібратися в зв’язках між компонентами і в ігровій логіці.
  • Майстер-клас не передбачає вивчення методів якогось конкретного фреймворка, бібліотеки можуть бути взяті будь-які.
  • Вибір технологій обумовлений їх популярністю серед інді-розробників. Крім того, pixi.js використовується для відтворення графіки в популярному Phaser, а box2d – в Cocos.
  • Загалом, знання про require.js і howler.js можуть бути корисні в розробці будь-яких веб-додатків.
  • Юлія Пучніна – Javascript-розробник з великим досвідом у високонавантажених додатках. Ентузіаст просування ігор на HTML5, спікер на українських та міжнародних конференціях, старший технічний архітектор в Universal Mind.

    Програма майстер-класу:

    1. Огляд основних термінів і понять ( ігровий час, ігровий цикл, камера, карта, сутності і т.д)
    2. Пишемо фізичну модель:

  • Огляд box2d
  • Види твердих тіл і взаємодії між ними
  • Основні параметри, що впливають на поведінку тіл
  • Collision detection і як його обробляти
  • 3. Робота з графікою:

  • Sprites
  • Tiling Sprites
  • Movie Clips
  • Текст
  • Групи об’єктів і робота з ними
  • 4. З’єднання фізичної та графічної моделі

    5. Додаємо “плюшки”:

  • прийоми для “пожвавлення ” гри
  • “паралакс”
  • робота зі звуком
  • “ачівки”
  • “пасхалки”
  • “боси”