Михайло Харківський

CEO and Founder at Crystal Clear Soft

Михайло Харківський працює в ігровій індустрії вже другий десяток років. У 2002 році заснував компанію Crystal Clear Soft, яка займається аутсорсинговою і продуктовою діяльністю. З маленької команди однодумців вона виросла у велику компанію з багатьма напрямками та портфоліо з більш ніж п’ятдесятьма проектами різних типів і жанрів, у тому числі ММО і VR проекти.

У минулому Михайло професійно займався Кіберспортом і брав участь у найвідоміших світових турнірах. Має великий досвід в геймдизайні та продюсуванні проекті.

Тема доповіді: Препродакшен або як не профукати гроші

Тези доповіді:
Доповідь пояснює як зробити правильний препродакшен в ігровому проекті, щоб в майбутньому отримати успішну гру і не спустити бюджет в трубу. Які кроки має в себе включати препродакшен і порядок їх виконання. Всі тонкощі і нюанси цього процесу.