МИКОЛА ТРУСОВ, SDET for Unity Technologies

Досвід роботи:

Займаюся автоматизацією тестування для Unity в областях Lightmapping, Shadows and Lights, Shaders, and Cameras. До цього працював на позиціях  QA та QA Automation в компанії Lohika.

Тема доповіді:

Lightmapping and new standard shader in Unity 5.0

Тези доповіді:

В Unity 5.0 було внесено достатньо багато змін, в тому числі і в області графіки. В цьому докладі розглядаються зміни, пов’язані зі зміною Global Illumination системи Beast на Enlighten, її нові можливості та особливості використання. Також юуде розглянутий новий шейдер, який використовується за замовчуванням для всіх об’єктів. Він використовує модель Physically Based Shading (PBS), який має свої нюанси, які необхідно знати для отримання бажаних результатів.

Рівень доповіді: Середній