Микола Урсатій

Dragon Chief at Dragon’s Games

Досвід в ігровій індустрії, призвів до заснування власної студії. Працював в складі кількох команд на різних посадах, від графічного дизайнера до продюсера та геймдизайнера. 13 років досвіду в графічному дизайні та проектованні ігор. Поважаю тих хто робить ігри та віддається повністю цій справі. В іграх ціную геймплей та чесність з гравцем. В даний момент Микола співавтор усіх пректів студії “Dragon’s Games”, разом з Володимиром Якубовичем виконує роль продюсера та сценариста гри “Mad Nords”. Головний ідеолог та концептуаліст, флагмана “Dragon’s Games”, гри “Tyran”

Володимир Якубович

Indie Dragon at Dragon’s Games

У складі команди “Dragon’s Games” – з весни 2014 року. До того часу успішно реалізовував власні ігрові проекти (Night Strike Infiltrators, It Needs Care), неодноразово був учасником та переможцем різноманітних геймджемів (Construct 2030 Jam, Construct Deception Jam). Досконало володіє ігровим рушієм Construct 2. Знає, як робити хороші ігри. Останні чотири роки професійно займається pixel art’ом. Зараз разом з Миколою Урсатієм працює над одним з основних проектів “Dragon’s Games” “Mad Nords”. У перервах між роботою займається розробкою невеликих ігор, адже сам є затятим геймером.

Dragon’s Games команда з великим досвідом в розробці інді ігор.

Тема доповіді: Postmortem “Mad Nords: Probably an Epic Quest”

Тези доповіді:

  1. Як народжувалась ідея?
  2. Початок і процес розробки.
  3. Підводне каміння!
  4. Самостійний реліз в Steam, який він?
  5. Висновки і поради для інді.

Доповідь буде цікава усім хто хоче дізнатись про важкий шлях інді, з великою кількістю перешкод на шляху, від старту до релізу. Від ідеї до самого її втілення, дізнатися про тонкі ньюанси розробки і маркетингу для Steam. Тобто цікаво буде усім розробникам ігор, геймдизайнерам, 2д художникам, pixel артістам, композиторам а також тих хто ще “виношує” ідею або просто хочу почати робити свою десктопну гру.