ОЛЕКСАНДР ДЗЮБА, CEO компанії Playtestix.

Досвід роботи:

Олександр має багаторічний досвід розробки та реалізації маркетингових проектів на стороні агенцій. Керує операційною діяльністю та займається стратегічним розвитком компанії Playtestix,що спеціалізується на користувацькому тестуванні ігр та додатків для мобільних та стаціонарних пристроїв.

Тема доповіді:

Знати користувача: припиніть припускати, почніть запитувати.  Плейтести допоможуть.

Тези доповіді:

Під час виступу слухачі отримають відповіді на такі питання:

– Як економити бюджет та час реалізації проекту;
– Як отримати структурований і корисний фідбек на ранніх стадіях розвитку проекту, набагато раніше, ніж софт-лонч;
– Як саме відбувається плейтест – методи, формати, точки контролю.
– Які дані дозволяє отримати плейтест – вимірювані дані про те, як різні групи гравців реагують на той чи інший функціонал гри, і які у них виникають труднощі в процесі.
– Як можна застосовувати аналітику – найкращий спосіб збору якісних даних, що пояснюють ірраціональні речі, такі як емоції і сприйняття. Це не просто цифри, це виявлення причин, що спричинили ту чи іншу поведінку.

Практичний досвід:
– Ми розповімо про наш досвід і ноу-хау, що дозволить слухачам організовувати свої власні плейтести або замовляти їх у спеціалізованих компаній для досягнення найбільш ефективних результатів.

Рівень доповіді: Для початківців