Ressa Schwarzwald

TinyBuild аудіо продюсер

Аудіо продюсер, в індустрії з 2009 року. Озвучила понад 60 ігрових проектів. Активно вивчає драматургію звуку і його зв’язок з іншими аспектами розробки.

Працювала в команді Aterdux Entertainment. Також працювала над проектами Legends of Eisenwald, Message Quest, Snail Bob 2 (iOS), Divide by Sheep, Ancient planet.

Тема доповіді: Нав’язливі мелодії в іграх: рецепт, дозування, протипоказання
Тези доповіді:

  • Як створити запам’ятовуючу мелодію, яка застрягне в головах гравців;
  • Коли і навіщо це варто робити;
  • Наскільки це може бути застосовано до ігор на даний момент.
  • Ressa розповість про дослідження на тему нав’язливих мелодій, психологічні механізми цього явища, наведу приклади з відомих ігор з хітовими саундтреками, і можливо навіть покаже, як це робиться.