Сергій Гилюк

Починав свою кар’єру як комерційний менеджер та медіа-планер в рекламній агенції. В 2014 році вирішив поєднати свої навички в маркетингу з хобі — відеоіграми. Так потрапив до ігрової індустрії.

Працював головним по маркетингу в Wyse Games. Деякий час був також виконавчим директором студії. Проекти в яких приймав участь: Castle: Dangerous Game, Once Upon a Night, NY: Hidden Crimes, Stay Alight (в тому числі версія для PC) та інших.

В іграх понад усе цінує ігровий процес. Улюблена студія — Platinum Games.

Тема доповіді: Інтеграція відео-реклами в вашу гру
Тези доповіді:

  • Чому відео-реклама;
  • Огляд операторів та медіаторів;
  • Приклади та кейси;
  • Висновки.
Serhiy Gyliuk

He started as a commercial manager and a media-planer in an advertising agency. In 2004 he began to work in marketing combining it with his hobby – videogames. Afterwards Serhiy started to develop in the game industry.

He was a marketing director in Wyse Games and a CEO of a studio and took part in such events as castle: Dangerous Game, Once Upon a Night, NY: Hidden Crimes and Stay Alight.

Serhiy really appreciates a gameplay. His favourite studio is Platinum Games.

Topic: Video advertising in a game.

Review:

  • Why video advertising?
  • Operators and mediators review.
  • Cases and examples.
  • Conclusions.
Share This