Вікторiя Кузьмиченко

1sp
Virtual Reality artist, 2D artist, environment designer
Virtual Reality: painting from a new perspective or how to create immersive world within 20 minutes

Досліджую нові інструменти і засоби візуального мовлення. Вірю в те, що віртуальна реальність - це наступна велика платформа для створення візуального мистецтва. Моя мета - пошук нових способів поєднання традиційного і нового для отримання результату. І хоча я позиціоную себе як VR artist, це поле діяльності зовсім нове, експериментальне і не має чіткої ієрархії. Сьогодні в VR ти можеш швидко створити візуальну частину гри, анімаційний фільм або віртуальну галерею. Природньо, що використовуючи певний матеріал або програмне забезпечення стикаєшся з обмеженнями, які він накладає. І це те, де мені хочеться на хвилинку зупинитися - бо далі ми говоримо про інструмент, який в баготьох аспектах ці обмеження розмиває, спрощує і значно пришвидшує процес створення візуального простору. Це не схоже на традиційне 3д моделювання і зовсім на малювання в Photoshop. Відмінністю є те, що ви дуже природньо розумієте масштаб і глибину і автоматично пов'язуєте віртуальну модель з власним тілом - тим більше за допомогою контролерів Touch чи Vive ви фізично маніпулюєте об'єктом своїми руками в реальному просторі. Процес створення дуже простий, швидкий і інтуїтивний у порівнянні з традиційним програмним забезпеченням, і його ми практично будемо спостерігати в процесі малювання. Такий швидкий візуальний прототип може бути використаним при розробці гри і в самій грі. І чому саме gamedev? Бо це найкращий простір для поєднання різних форм мистецтва з можливістю взаємодії і впливу на створений всесвіт.