Дмитро Єфімов

1sp
Арт директор в Shadow Masters
Шейдери для художників

Мета воркшопу:
Воркшоп присвячений створенню шейдерів в рушії Unity, використовуючи візуальний редактор Shader Graph.
Кому буде корисно відвідати воркшоп?
Художники, які зацікавлені створювати прості та цікаві візуальні ефекти, які можна можна використовувати в іграх, не заглиблюючись в технічні деталі та цифри.
Результат воркшопу:
Учасники вивчать кілька різних маніпуляції з текстурами та як ефективно використовувати UV розгортку , за допомогою яких можна створювати нові візуальні ефекти або розширити вже існуючі.
Порядок роботи
Робота з шейдерами буде відбуватись тільки у візуальному нодовому редакторі, набуті знання та принципи легко переносяться на інші візуальні редактори шейдерів та ігрові рушії (Amplify Shader Editor, Shader Forge, UE4 Material Editor) Необхідні навики учасників воркшопу
Базові знання 3d моделювання , розгортка моделі та текстурування
Необхідне технічне забезпечення
Software for 3d modeling/uv/texturing
Unity 2018.3.7
https://unity3d.com/get-unity/download/archive?_ga=2.234063190.950107331.1551704388-1572565529.1504081012