Дмитро Єфімов

1sp
Art Director, Shadow Masters
Шейдери для художників

- Мета воркшопу -

Воркшоп присвячений створенню шейдерів в рушії Unity, використовуючи візуальний редактор Shader Graph.

- Кому буде корисно відвідати воркшоп? -

Художники, які зацікавлені створювати прості та цікаві візуальні ефекти, які можна можна використовувати в іграх, не заглиблюючись в технічні деталі та цифри.

- Результат воркшопу -

Учасники вивчать кілька різних маніпуляції з текстурами та як ефективно використовувати UV розгортку , за допомогою яких можна створювати нові візуальні ефекти або розширити вже існуючі.
- Порядок роботи -

Робота з шейдерами буде відбуватись тільки у візуальному нодовому редакторі, набуті знання та принципи легко переносяться на інші візуальні редактори шейдерів та ігрові рушії (Amplify Shader Editor, Shader Forge, UE4 Material Editor) - Необхідні навики учасників воркшопу -

Базові знання 3d моделювання , розгортка моделі та текстурування
- Необхідне технічне забезпечення -

Software for 3d modeling/uv/texturing
Unity 2018.3.7
https://unity3d.com/get-unity/download/archive?_ga=2.234063190.950107331.1551704388-1572565529.1504081012