Про доповідача: Кирило Клімаков Один рік досвіду в підтримці ігор.

Тринадцять років досвіду роботи в IT з них 12 років досвіду роботи в підтримці додатків і інфраструктур.

Назва доповіді: “Підтримка ігор. Що і як? Наближення перше”.

Секція: Game Design

Рівень доповіді: Початковий

Кому буде цікава:Ця презентація може бути корисною для кожного хто цікавиться підтримкою ігор

Основні тези доповіді:

  • Складові частини ігрового процесу – геймплей, коммюніті.
  • Коммюніті – вплив підтримки на коммюніті.
  • Коммюніті – створюємо гарний настрій.
  • Модератори – Хто і навіщо?
  • Кількісні характеристики підтримки.
  • Висновки.

Чому не можна пропустити цю доповідь:Тому, що тільки тут можна почерпнути інформацію про те як робити підтримку великої кількості ігор одночасно, з оптимізацією ресурсів.