Tyran
Назва гри: “Tyran”
Номінація: Найкраща ідея іграшки
Категорія: Mobile game
Бізнес-модель: Проект в розробці 5 місяців в режимі part-time та 1 місяць в режимі full-time. Стан проекту на 13 листопада 2013 року – іграбельне технічне демо, план на момент конференції 25.01.2014 – демонстраційна версія гри для загальної аудиторії. Бізнес-модель: продаж контенту + демо, в перспективі Freemium
Цільова аудиторія: Мідлкорна та хардкорна цільова аудиторія 12+ переважно чоловіча, в своїй ніші.
Гравці яким набридли пазли та їх клони, а також іншого типу казуальні ігри котрими вже перенасичений ринок mobile.
Короткий опис гри: RTS з елементами RPS. Перша не казуальна RTS на mobile з грабельною механікою – гра наскрізь пронизана цією ідеологією. Сеттінг гри – вигаданий та детально продуманий фентезі всесвіт, в якому йде ворожнеча та битва за основний ресурс. PvP – онлайн режим гри. PvE – проходженням завдань, які поступово знайомлять гравця з грою та її механіками.

Нас надихає створення світу “Warcraft” на iPad! Де мета гравця – стати богом.
 
Автор: Микола Урсатій та Данило Сиротинський

Додаткова інформація: Презентацію цієї іграшки можна переглянути на конференції GameDev Conference 2014, 25 січня. Зареєструватись на конференцію


Tyran
Game title: “Tyran”
Nomination: “The Best Game Idea”
Category: Mobile game
Business-model: project is under development within 5 months in the mode part-time and one month in the mode full-time. Project status up to 13 November, 2013, is playing technical demo, plan for the conference 25.01.2014 is a demo version of the game for the total audience.
Business-model: content sale + demo, upcoming Freemium
Target audience: Midlcore and hardcore target audience 12+ preferred by men in its niche. For the gamers tired of puzzles and its clones and other casual games flooded the mobile market.

Summary: RTS with RPS elements. The first non casual RTS for mobile with playing mechanics as the game is saturated with this ideology. Game setting is the invented and detailed made-up fantastic word, where there is the feud and battles for the primary resource. PvP is online mode. PvE is to overcome challenges gradually giving the gamer the understanding of the game and its mechanics.

We are inspired by “Warcraft” for iPad! Gamer’s goal is to become the God.
 
Author: Mykola Ursatyi and Danylo Syrotynskyi

Additional information: The presentation of the game can be seen at the conference GameDev Conference 2014 on 25 January. Register for the conference