ВАСИЛЬ МАЦУК, Gizmo, 3d художник..

Досвід роботи:

  • 4 роки досвіду на ринку комп’ютерної графіки.
  • “Vitamin adv” – візуалізація для рекламних постерів та відеореклами;
  • Компанія “Zadzen” (гра «Elements Epic Heroes») -розробка 3D контенту та анімації для гри.
  • Школа “Gizmo” – викладач курсів “Розробка 3d графіки для мобільних ігор”.
  • 3d художник-фрілансер.

Тема доповіді:

“Середовище (архітектура) в мобільній грі. Як зробити 3d оточення без болі в голові”.

Про доповідь:

Ми розглянемо як будувати замки та зруйновані міста, розставляти дерева і рослиність, а також все інше, щоб відтворити потрібну для гри локацію. Обговоримо «Як зекономити час?», «Де можна «схалтурити»?», «Чи варто купувати моделі в інтернеті?» та «Як підготувати модель для подальшого «текстурінгу»?

Тези які розглядаємо:

  • Концепт
  • Моделінг
  • Розгортку
  • Текстурінг
  • Поєднання процесів та економія часу.

Рівень доповіді: Середній