ВОЛОДИМИР СЕМЕНЯКІН, 4A Games, C++ developer

Досвід роботи:

Middle С ++ програміст компанії 4A Games (Метро 2033). З третього курсу веде активну роботу над програмною і ідеологічною основою екосистеми Demiurg, мета якої проста і невибаглива – перевернути світ розробки високоефективних додатків на С ++.

Тема доповіді:

Demiurg. Приручення заліза

Тези доповіді:

Це не просто доповідь про тернистий шлях розробки прототип-орієнтованого Spring для С++. Це ода розшарування логіки додатка, хроніка божевільних подорожей в світ ООП і шаблонів без поводирів, живописання спроб подружити зручні програмні абстракції з високопродуктивним кодом.

Під катом:
– Графоманія в світі програмування або чому “три рази відріж, один відміряй”.
– SIM-архітектура: як я випадково звелосипедив прототипний підхід.
– Уточнення парадигми. Додаток-листковий пиріг.
– Кроссплатформа кличе – мутація в тонку віртуальну машину.
– Demiurg. Початок. Залежності і механізми їх вирішення.
– Пакетна архітектура як запорука гнучкості та простоти розгортання програми.
– Можливе майбутнє С++. Магазин запчастин високопродуктивного софта.

Наприкінці лекції буде проведена демонстрація напрацювань ігрового движка, створюваного в рамках екосистеми Demiurg.

Рівень доповіді: Середній