Юлія Піштар

Lead 3D Artist in N-iX

Юлія працювала над різноманітними проектами різних стилів – олдскул, некстген і PBR. Має вже багато випущених проектів. 6 років працювала як фрілансер, зараз – в команді геймдев на N-iX. З проектів, в яких брала усасть і котрі найбільш запам’ятались – Royal Quest, Smeshariki Space Adventures, Ravensword Shadowlands, Spiderman Unlimited, Six Guns, World at Arms

Тема доповіді: Створення ігрового персонажа – повний пайплайн

Тези доповіді:

  • Пошук образу і характеру персонажа, створення концепту;
  • Блокаут;
  • Створення високополігональної моделі, скульптінг;
  • Ретопологія;
  • Текстурування, принципи створення PBR текстур.

Кому буде цікаво: 2D, 3D артістам, всім, хто цікавиться розробкою персонажів і ігор в цілому