Юлія Піштар

Lead 3D Artist in N-iX

Юлія працювала над різноманітними проектами різних стилів – олдскул, некстген і PBR. Має вже багато випущених проектів. 6 років працювала як фрілансер, зараз – в команді геймдев на N-iX. З проектів, в яких брала усасть і котрі найбільш запам’ятались – Royal Quest, Smeshariki Space Adventures, Ravensword Shadowlands, Spiderman Unlimited, Six Guns, World at Arms

Тема доповіді: Створення ігрового персонажа – повний пайплайн

Тези доповіді:

  • Пошук образу і характеру персонажа, створення концепту;
  • Блокаут;
  • Створення високополігональної моделі, скульптінг;
  • Ретопологія;
  • Текстурування, принципи створення PBR текстур.

Кому буде цікаво: 2D, 3D артістам, всім, хто цікавиться розробкою персонажів і ігор в цілому

Yulia Peshtar

Lead 3D Artist in N-iX

Yulia used to work for the projects in different style – oldschool, nextgen and PBR.
She had been working as freelancer during 6 years. Nowadays Yulia works in a GameDay team on N-iX. She took part is diverse projects, such as Royal Quest, Smeshariki Space Adventures, Ravensword Shadowlands, Spiderman Unlimited, Six Guns, World at Arms.

Topic: Creating a Game Character – a full pipeline.

Review:

  • Creating a concept of a new character;
  • Blockout;
  • Creating a model, sculpting;
  • Retopolohiya;
  • Creating new PBR models.

Audience: 2D/3D and for those people who are interested in creating new characters and films.

Тема доповіді: Створення ігрового персонажа – повний пайплайн

Тези доповіді:

  • Пошук образу і характеру персонажа, створення концепту;
  • Блокаут;
  • Створення високополігональної моделі, скульптінг;
  • Ретопологія;
  • Текстурування, принципи створення PBR текстур.

Кому буде цікаво: 2D, 3D артістам, всім, хто цікавиться розробкою персонажів і ігор в цілому

Share This